Helemaal naar LA

en we zijn weer weg! Dit is echt een gekke maand voor ons geweest in termen van reizen – niet dat we klagen.

Maar met onze zeer recente reis naar Zuid -Afrika pas net en nu ons vliegtuig naar LA op het punt om aan boord te gaan, hebben we tegen het einde van de maand 13 vluchten geklokt. Gelukkig voor sommigen!

Deze reis naar de Verenigde Staten staat al jaren op de kaarten, dus we zijn dolblij om daar eindelijk terug te komen. Ons plan is om LA te zien, Kansas City Mo te bezoeken, Chicago opnieuw te verkennen en vervolgens te eindigen met een charmant beetje chill -tijd in San Diego.

Maar eerst, die gekke stad Mavericks en Motion Picture sterren. La hier komen we!

Terwijl we ons voorbereiden om afscheid te nemen van Sydney, bewonderen we vanuit onze comfortabele stoelen in de Nieuw -Zeelandse servicelounge onze instappassen. Van al onze vluchten tot nu toe deze maand is dit er een die het meest memorabel is.

We proberen de nieuwe United Airlines Polaris Service Class uit!

Dat klopt, want een keer gaan we linksaf als we instappen en helemaal naar voren gaan. Rij 1, schat!

We staan ​​niet alleen op het punt om te genieten van 11 uur van het nieuwe Polaris -programma -aanbiedingen van Airborne Comfort United, we zitten ook op een van de nieuwe Dreamliner -vliegtuigen. Het zit vol met coole functies, zoals de raamblinds.

Je merkt misschien dat er geen zijn.

Dat komt omdat je ze elektronisch kunt dimmen. Wanneer u op de knop drukt, loopt een elektrische stroom door hen geleidelijk door het glas donker. heel cool.

We zijn verwelkomd op onze stoelen met een enorme glazen champagne en een stapel dingen om ons blij te houden op de vlucht.

Een dekbed, een traagschuim lumbale kussen, een prachtige deken van Saks 5th Avenue en een prachtig zacht kussen voor ons om op te slapen als het bedtijd is. Oh, en ja, deze stoelen lopen helemaal achter in bedden. Perfect!

Het is ongelooflijk hoeveel beenruimte daar is. En er is bijna genoeg opslagruimte die we de overheadbakken niet hoeven te gebruiken. Dit is de manier waarop u naar LA wilt komen. Mijn God!

Om dingen in beweging te krijgen, krijgen we een lichte maaltijd geserveerd – het moeilijkste deel van dit proces is kiezen uit het menu.

Het is echt ongelooflijk het verschil tussen economy class food en de dingen die ze je geven in Polaris Business. Dit smaakt eigenlijk goed!

Oh, en ja alsjeblieft, ik heb een beetje kaas na mijn maaltijd. bedankt!

We komen aan in LA met ons frisser dan we ooit zijn gekomen. Het is alsof we maar een paar uur in de lucht zijn geweest.

Ik wens deze reis niet weg, maar ik kijk echt uit naar onze thuisgebonden vlucht over een paar weken!

LA – zoals normaal – is net zo warm, verfijnd en zo vreemd als altijd. Er is altijd dat gevoel van iets onverwachts om hier te gebeuren. Je weet nooit wat je om de volgende hoek gaat zien.

We gaan onze weg naar ons hotel. We blijven in de standaard in West Hollywood. Het is een heel cool hotel dat het gevoel heeft van een van de leuke hotels waarin we verbleven toen we Palm Springs uitcheckten-een mix van super-coole interieurs en vintage uit de jaren 50.

Het is ook een beetje een feestplek. U hoeft hier niet uit te checken, maar u kunt pas na 16.00 uur inchecken.

Onze vlucht landde om 6 uur.

Het lijkt erop dat we wat tijd hebben om te doden.

Gelukkig was onze Uber -automobilist hier erg behulpzaam bij het kennen van een aantal coole plekken om in de buurt te slaan, dus laten we onze tassen bij het hotel en lieten we weg op zoek naar plezier.

Leuk, in dit geval, in de vorm van een hotdog!

De hotdogs van Pink zijn hier al jaren. 79 jaar eigenlijk. Wat begon als een bescheiden hotdog cart -eigenaar Paul Pink duwde rond om honger in de depressie te voorkomen die in de winkel veranderde die je hier ziet.

Pink’s het meest populair om zijn chilidogs, heeft een cult -aanhang in LA. In feite komen beroemdheden van ver en groot om hun eigen gekke versies van de originele Dawg van Mr Pink te maken. Er is normaal gesproken een enorme wachtrij hier, maar we hebben geluk.

We hebben ook het geluk om een ​​‘face -out’ te vinden! Beste blij met deze.

Na het lopen van bijna elke straat in West Hollywood (we zijn nu ongeveer 22.000 stappen) en de gelukzaligheid van de serviceklasse die is vertrokken, gaan we terug naar het hotel om te zien of we vroeg inchecken kunnen bereiken.

Nee.

Dus er is maar één ding voor: terug naar het zwembad en een biertje kraken.

De zon begint echt dingen bij het zwembad op te warmen, dus we gaan met pensioen in het koelere (en zeer coole) lounge. De standaard is echt een charmant hotel … Ik wou alleen dat het huishouden een beetje kan opschieten.

We blijven controleren met de receptie, die alleen maar om geven, maar geen geluk in onze kamer.

Ten slotte, met de hulp van onze zeer grote barman, komen we onze kamer binnen en de luxe van een douche -ideaal vóór de slag van 16.00 uur. Net zoals de receptie zei. Creative Ol ’Reception.

Na een beetje rust, een broodnodige douche en een verandering van kleding, zijn we weer op vorm en jagen op ons diner. We lopen door de zonsondergang naar El Compadre, een absolute zinger van een Mexicaans restaurant.

We wisten niet zeker of het eerst open stond en op het punt stond weg te lopen, maar dachten dat we eerst de deur zouden proberen. Godzijdank hebben we het gedaan!

We beginnen terug naar een koppelinge van vlammende margaritas en enkele van de beste chips en salsa die we hebben gehad.

We hebben twee van onze favorieten gekocht, die nog beter uitkomen dan we hadden verwacht. Ik koop Ropa Vieja – een soort getrokken varkensgerecht – en Christina krijgt Carne Con Chilli.

Ze heeft deze ronde gewonnen, moet ik zeggen. Dit gerecht is fantastisch. In plaats van Chilli Con Carne-dat klassieke gehakte schotel waar we allemaal aan gewend zijn-is Carne Con Chilli brokken langzaam gekookt rundvlees in een heerlijke chili-jus. Yum!

El Compadre heeft zo’n ongelooflijke sfeer, en de tegels dakbedekking die de cabines omvat die deze kant van het restaurant een bijna straatgevoel geeft aan de eetervaring.

Ik weet niet wanneer deze plek begon, maar het is duidelijk dat het hier al een tijdje is geweest. Alle cabines en meubels zijn op maat gemaakt gebouwd en gestoffeerd, en de manier waarop het is versierd, zorgt ervoor dat dit restaurant de eeuwen heeft overleefd.

Het is hier ook druk. Op een dinsdagavond!

De drie-man Mariachi-band vermaakt het publiek dat aan de bar drinkt en hun lilting nummers drijven ook door naar de eetkamer.

Hun ideeënpot op weg naar buiten is moeilijk te missen. Het is groot, maar nog steeds overloopt. Zoals het moet zijn.

Vanmorgen zijn we naar de mooie buitenwijk van Larchmont Village gekomen voor een beetje verwennerij. Het kon niet op een beter moment komen na al het wandelen dat we gisteren deden!

Larchmont Sanctuary Day Spa is discreet teruggezet van de weg en vanaf het moment dat je binnenkomt, voel je je ontspannen.

Nadat hij veranderde in de zachtste jassen, zijn Christina en ik weer in de lounge met zijn open vuur, comfortabele stoelen en ligstoelen en drinktafel weer in de lounge.

We zijn hier voor een parenbehandeling genaamd Rekindle Romance die belooft ons ideaal weer op het goede spoor te krijgen.

We beginnen met een luxe bad in het ongelooflijke gigantische koperen bad van de spa. Er is genoeg ruimte voor ons allebei hier (Christina beloofde na de foto te stappen!) En de jets kalmeren onze reis-gekweekte spieren en gewrichten.

Al snel – net zoals de laatste paar bubbels verdwijnen – is het tijd voor het volgende deel van onze behandeling.

In deze kamer speciaal gemaakt voor koppelsmassage, verwennen onze therapeuten Lisa en Violetta ons eerst met een buitengewone suiker- en kruidenhuidgolijst die onze huid verjongt en verfrist totdat deze zachter is dan ooit is geweest.

De volgende is een 60 minuten durende massage van het full-body aromatherapie die ons opnieuw centreert en ons lichaam ontstaat totdat we absoluut ontspannen zijn. Het is fantastisch.

Onze tijd in LA is maar al te kort, maar zelfs op deze snelle reis hebben we tijd gevonden om naar ons spirituele thuis te komen! Je kunt echt niet naar Californië komen en geen in-n-out hebben.

Onze geliefde truc: koop een dubbel-double dierstijl-en koop dan ook frietstijl in dierlijke stijl!

We zijn door LAX naar de In-N-Out gekomen omdat het ook een van de beste plaatsen in de stad is om de vliegtuigen te zien binnenkomen om te landen. Kijk hoe dichtbij die is!

Terwijl de vliegtuigen laag vliegen, gaan we terug naar ons hotel ter voorbereiding op het volgende deel van onze reis.

Naar Kansas City, Missouri – en alle barbecue die de stad van fonteinen naar ons kan gooien!